1

Temat: Regulamin forum

Regulamin Forum

1. Warunkiem koniecznym do rejestracji na forum jest posiadanie konta e-mail. Użytkownik wyraża zgodę na zapisywanie informacji o podstawowych parametrach rejestracji: adres IP, informacje o połączeniu, geolokalizacji, adres email, dane urządzenia dostępowego. Po poprawnej rejestracji na forum należy przywitać się w wątku powitalnym. Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Użytkownicy logujący się do różnych kont będą usuwani. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz ich zmianę lub usunięcie (pkt 17 Regulaminu Forum). Administratorem danych osobowych jest firma 4SEO.NET, 62-051 Łęczyca, ul. Cmentarna 22d. Kontakt z administratorem danych osobowych: admin@izodom-forum.pl. Administrator danych osobowych nie będzie przekazywał informacji o Użytkownikach Forum innym podmiotom. Forum do swojego działania wykorzystuje pliki cookies, więcej na ten temat można znaleźć tutaj.

1.1. Forum nie prowadzi działalności komercyjnej i zarobkowej innej niż dzierżawa miejsc reklamowych.

2. Zanim założysz nowy temat, sprawdź uważnie czy zagadnienie nie zostało już poruszone na forum. W tym celu użyj funkcji 'szukaj'. Każdy użytkownik zrzeka się swoich praw autorskich do wszelkich treści przekazanych na Forum włączając grafikę. Każdy użytkownik Forum odpowiada za przekazywane przez siebie treści i utwory publikowane na Forum i potwierdza brak roszczeń związanych z nimi przez osoby trzecie.
2.1. Użytkownicy przyczyniający się do popularyzacji Forum mogą otrzymywać benefity związane z obecnością na Forum.

3. Pisz na temat - wątki, posty, komentarze i ogłoszenia powinny być umieszczane w odpowiednich dla nich miejscach (działach, kategoriach, forach tematycznych). Treści nie na temat mogą (ale nie muszą) być usuwane w całości lub w części bądź przenoszone w bardziej odpowiednie miejsce. Treść postów i wiadomości tekstowych wysyłanych do innych użytkowników Forum w szczególnych przypadkach może być moderowana i administracja może mieć do nich dostęp jawny, na co użytkownik Forum wyraża zgodę.

4. Administratorzy i moderatorzy mogą zamykać wątki, edytować i usuwać posty. Użytkownicy którzy przyczyniają się do rozbudowy merytorycznej Forum są promowani w sposób taki, że nie jest im serwowana reklama kontekstowa.

5. Zabronione jest:
5.1. umieszczanie na forum jakichkolwiek treści propagujących narkotyki, rasizm, przemoc, pornografię,
5.2. umieszczanie na forum treści które obrażają inne osoby, narodowości, religie, zawierające informacje obarczające niesprawdzonymi zarzutami inne osoby, przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające korespondencję prywatną, dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli,
5.3. używanie niecenzuralnych słów w nazwie użytkownika i innych polach profilu użytkownika
5.4. używanie nazw domen w nazwie użytkownika czy innych treści stricte reklamowych również w innych polach profilu użytkownika bez powiadomienia o tym fakcie admina forum (użytkownik admin), jeśli chcesz się reklamować u nas wesprzyj nas a my wesprzemy Ciebie.
5.5. wykorzystywanie Forum i zgromadzonych na nim użytkowników w celu osiągnięcia indywidualnych korzyści materialnych (linki do konkursów online, itp.)
5.6. cytowanie postów w całości. Należy zacytować tylko fragment postu, do którego się odnosimy. Możesz zacytować post w całości jeśli jest on krótki (do 30 znaków) i jeśli po tym poście pojawiła się już co najmniej jedna odpowiedź (post).
5.7. wprowadzania nerwowej atmosfery na Forum, odnoszenie się do innych z brakiem szacunku, eskalowanie nieprzyjaznej atmosfery
5.8. prowadzenie agitacji politycznej w jakimkolwiek zakresie i w jakikolwiek sposób.
5.9. przesyłanie korespondencji prywatnej do innych użytkowników Forum bez zgody osoby, której wiadomość jest przesyłana dalej - za takie działanie przewidywane jest wykluczenie z Forum na stałe bez odwołania.
5.10. kopiowanie części lub całości zawartości strony internetowej Forum i rozpowszechnianie jej w Internecie w części lub całości, dotyczy to również grafiki i layoutu strony włącznie z publikowaniem zrzutów ekranu.

6. Grzeczność nie boli, a czasem pomaga, wyślij podsumowanie i podziękowania po rozwiązaniu problemu.

7. Użytkownicy Forum mają obowiązek zachować kulturę osobistą, a także traktować z należytym szacunkiem pozostałych użytkowników Forum.

8. Każda forma ogłoszeń komercyjnych, a także podanie linków do stron komercyjnych oraz informacje o firmach albo instytucjach komercyjnych wymaga umieszczenia w odpowiednim dziale. Każde ogłoszenie sprzedaży musi zawierać cenę, chyba że oddajesz za darmo.
8.1. Zabronione jest komentowanie ogłoszeń, ceny sprzedaży itp.

9. Umieszczanie nazw reklamujących strony internetowe w Nickach, podpisach i opisach bez wcześniejszego ustalenia z właścicielem forum jest zabronione.

10. Na naszym forum obowiązują zasady netykiety (http://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta)

11. Do przestrzegania porządku na forum są powoływane specjalne osoby, tzw. moderatorzy. Porządku także pilnują administratorzy i inne osoby związane z forum. Decyzje administracji nie podlegają dyskusji i są ostateczne. Za niepoprawne zachowanie na Forum lub nieznajomość jego Regulaminu otrzymujesz ostrzeżenia. Minimum 3 ostrzeżenia kończą się karą wykluczenia trwającą 7 dni i kolejnymi 30 dniami próby. Dyskusja z administratorem kończy się banem czasowym na Forum trwającym 7 dni i kolejnymi 30 dniami próby. Jeśli w okresie próby naruszysz Regulamin, zostaniesz wykluczony na stałe.

12. Nadużycia typu flamewar, rolling, spam, łańcuszki, flood będą bez ostrzeżenia „nagradzane” banicją.

13. Nie pisz wielkimi literami. Wielkie litery oznaczają krzyk, zachowujemy spokój na Forum.

14. Nie pisz popularnym w internecie slangiem. Użytkownicy nie szanujący języka polskiego muszą liczyć się z usuwaniem swoich postów. Na Forum należy pisać zgodnie z zasadami pisowni polskiej. Użytkownik wyraża zgodę na edycję wątków i postów zawierających niepoprawną pisownię (w celu jej poprawienia). Za treści publikowane na forum odpowiada użytkownik. Administrator forum na wniosek prokuratury udostępni wszelkie logi i dostępne informacje na temat użytkowników którzy złamali prawo.

15. Administratorzy ani właściciel serwera, na którym działa Forum, nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści przekazywane przez innych użytkowników, za opinie wygłaszane przez użytkowników, ani za szkody powstałe w związku z subietywnymi poradami lub nieprawidłowo przeprowadzonymi adaptacjami zaleceń.

16. Użytkownicy Forum wyrażają zgodę na otrzymywanie powiadomień lub korespondencji seryjnej od Administratorów Forum i właściciela serwera, na którym działa Forum.

17. Konto nieaktywne w okresie min 4 miesięcy może zostać usunięte lub zablokowane przez Administratora Forum. W przypadku usunięcia konta (obojętnie z jakich przyczyn) Użytkownika forum Administrator nie ma obowiązku kasowania postów przez niego napisanych (pkt 2). Z założenia nie usuwamy kont użytkowników na życzenie, użytkownik może jednak zgłosić chęć usunięcia konta poprzez PM do użytkownika forum o loginie "admin". Usunięcie konta jest nieodwracalne, a administracja Forum nie ma obowiązku informowania zgłaszającego o tym fakcie w jakikolwiek sposób.

18. Kontakt z osobą odpowiedzialna za Forum wyłącznie przez wiadomość prywatną wysłaną przez forum do użytkownika admin.
18.1. Sprawy prywatne jak i komentarze na temat użytkowników należy załatwiać OSOBIŚCIE poprzez wiadomość prywatną do użytkownika. Forum nie służy do komentowania zachowań innych użytkowników ani do załatwiania swoich prywatnych spraw, stąd wiadomości prywatne (PM) mogą wysyłać tylko użytkownicy dopiero po napisaniu min. 20 postów.